piątek, 31 maja 2013

Q&A 31.05.2013, cz.II

- nie wszystkie mapy, które zostały stworzone, weszły do gry - niektóre po prostu nie przeszły pozytywnie testów (np. Meksyk)
- zmiany nazw art (Object 212 - Object 212A) są podyktowane względami historycznymi
- trajektoria art, po nerfie prędkości pocisków, zostanie taka sama
- będzie nowy soundtrack, jednakże będzie to tylko kilka ścieżek
- Brytyjska arta jest już praktycznie gotowa
- wprowadzenie Sextona zostało opóźnione ze względu na rebalans art w patchu 8.6
- poprawa modelu 3D T71 nie ma zbyt wysokiego priorytetu (teraz jest to jakiś mix dwóch modeli)
- efekty pogodowe (deszcz, śnieg itp) zostaną niedługo wprowadzone
- konta prasowe mogą wybierać mapy na których chcą grać, mogą także wyłączyć mapy z losowań
- zostaną również zaimplementowane różny pory dnia na mapach, ale nie będą one powiązane z tym co obecnie widzisz za oknem
- nie będzie więcej map dla nowicjuszy (tier I & II),
- prędkość pocisków art została znerfiony, bo dev-si stwierdzili, że zbyt łatwo było trafić w poruszające się cele
- pomysł, aby zwiększyć opór ziemi pod gąskami w przypadku ich uszkodzenia, nigdy nie był rozważany

4 komentarze:

  1. "nerf prędkości pocisków art został znerfiony"
    chyba ktoś tu się przepracowuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to konto prasowe?

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.