niedziela, 5 maja 2013

Q&A 05.05.2013 - edycja PL

1. Kiedy koniec ze strzałami za 0? 

NEVER! Myślę, że jest to problem ograniczonego silnika i bardziej skomplikowanych obliczeń. Niedługo wyłuskam fajny art o strzałach za zero, stay tuned!

2. Kiedy zostanie usprawniony system skarg.Botow mam powyzej wiadomo czego.Tym bardziej ze dotychczasowy widze chyba nic nie daje.Wiem ze to sie paru osobom pewnie nie spodoba ale kary powinny przynosic skutek jakis.Rozumiem zerwanie polonczenia z netem ale nie walenie w kija. 

Widać, że problem narasta. WG już zaczyna coś kombinować, m.in. z modami, ale pewnie sami nie wiedzą jak z tym walczyć. Boty są coraz mądrzejsze, mają zaplanowane trasy przejazdu i nawet potrafią strzelać! Na razie jedyne, co my gracze możemy zrobić to wysyłać raporty - 5 raportów z drużyny i sprawa trafia do trybunału WG. 
IMHO, powinno zostać wprowadzone takie coś jak w ogame, pręgież, bo w sumie pozostaje niesmak i zastanawianie się, czy ten "debil co wyzwał moją matkę" został należycie ukarany.

3. Kiedy macie zamiar usunąć lub przywrócić "Gold ammo" za i tylko złoto?
Czy macie zamiar wprowadzić przeskakiwanie pomiędzy działami np: jak jest w "Churchilu I" z działa w wieży na działo w kadłubie? 


Na razie złota amunicja spisuje się dobrze, nie wpływa ona znacząco na rozgrywkę, bo jej cena jest zaporowa. Poza tym chcesz wrócić do czasów P2W? Może jeszcze plutony 3 osobowe dla standardowych kont zlikwidować?
Tak, system multi-wież jest w planach, czy w Churchilu I nie mam pojęcia.

4. Czy macie zamiar wprowadzić bardziej sensowny MM? 

Globalnie, co jest niesensownego w MM? Niesensowne było walczenie PzIV z IS-4. Teraz będąc na dole stawki możesz nawet coś zrobić, a jak nie możesz to >>>>  LINK
No chyba, że chodzi Ci o MM Stuarta "Malutkiego", ale to pozostawię bez komentarza :)  

5. Czy jesteście pewni, że wprowadzanie nowych art  to dobry kierunek, bo czytając forum więcej będzie niezadowolonych niż zadowolonych.
Pozatym czy wprowadzenie art 10 lvl zaowocuje zmianami w kompaniach i w kompani 6 lvl bedzie można używać art 6 lvl? 


Jeszcze nie wiadomo jak to będzie z kompaniami, myślę, że za 2 tygodnie dowiemy się czegoś bardziej konkertnego.
Rozciągnięcie art, w teorii, ma usprawnić MM, a jak to będzie w praktyce, pokaże patch 8.6 xD 

6. Czy w dalszym ciągu nie ma planów wprowadzenia limitów tierów w plutonach, żeby 10 tiery nie mogły grać z 1? Po udostępnieniu plutonów 3-osobowych problem się nasilił.

Hmm, szczerze nie wiem co tutaj napisać. Moim zdaniem jest to prosta sprawa. Jeśli ktoś wybiera Mausa i Lolka to MM powinien mu tak długo losować drużynę, żeby mu się odechciało. Drugą z opcji jest wprowadzenie jakiegoś limitu różnic w tierach i by było po sprawie. 

Czy planuje się wprowadzenie jakichś dodatkowych informacji dla nowych graczy odnoście "scoutów"? Łączy się to z problemem który opisałem wcześniej, a początkujący w większości nie wiedzą, dlaczego nagle czołgiem 4 tieru muszą grać z 8 tierami, i co mają robić w bitwie.

Co tutaj tłumaczyć? Scout to scout, skoro nim grasz powinieneś wiedzieć jakie funkcje pełni. Jednak skoro (mam nadzieję) od patcha 8.6 będą nadawać niektórym LTkom etykietkę "scouta" powinno być to jakoś wytłumaczone/zawarte w opisie pojazdu.

Czy po przeniesieniu obecnych artylerii 8 tieru na tier 10 można liczyć na jakąś znikomą poprawę ich charakterystyk?


Raczej nerfa :)  

Czy zmieniły się plany podmiany modelu czołgu T-50-2? Jeśli nie, to w którym patchu planowana jest zamiana? 

MT-25  sprawa jakoś ucichła. Nic nowego nie zostało powiedziane. 

7. Czy będzie możliwość by mój kolega z plutonu przejął mój czołg (oczywiście gdy jego będzie zniszczony) ponieważ mam np. telefon ? 


8. Ćoś z FPS przydałoby się zrobić.
8.3 miałem 80 teraz 30 :( 


Optymalizacja nadal trwa ^^ Tutaj też wrzucę niedługo ciekawy art. 

9. Nowe tryby gry np. Niewiem jedzie pociąg i mamy go bronić czy coś takiego . 

I pomyśl sobie, trafiasz do drużyny pomidorów, 3 boty/afk i macie być zgraną drużyną i bronić tegoż pociągu... Niiieee, przecież teraz na randomach jest bardzo mało okazji, aby zobaczyć współpracującą drużynę.
BTW będą mini-questy.
  
10. Lista "czego chcą gracze" jest dosyć krótka:
- skill based MM albo chociaż jakaś jego namiastka w znaczący sposób zmniejszająca ilość gier kończonych stosunkiem 15-1/2/3
- strzały za "0"
- porządek z noob plutonami - jak zauważono wyżej problem narasta wraz z udostępnieniem 3-os plutonów wszystkim
- porządek z artylerią (chociaż tu zobaczymy co się zmieni po rozciągnięciu arty do 10 tieru).


- skill MM - niet
- strzały za 0, juz wiele zostało powiedziane
- też zostało powiedziane
- przecież patch 8.6 ma zrobić z tym porządek

I do tego:
- więcej map - także miejskich co pozwoli na częściowe rozwiązanie problemu z artą
- nowe tryby gry (garażowe, historyczne) obiecywane od początków WoT-a.
- optymalizacja grafiki której nie wyrabiają komputery zdolne uciągnąć teoretycznie bardziej wymagające gry


- patch 8.6 - nowa miejska mapa
- pracują, pracują, mozolnie, ale pracują nad tym
- oczekujcie arta
Same powyższe punkty zapewnią WG robotę na najbliższe lata o ile kiedykolwiek się poważnie za ich realizację wezmą.

dorzuciłbym jeszcze:
- więcej staranności w patchach bo ostatnio co nowy patch to wychodzi jakiś fakap którego nie dało się zauważyć na testach. 


- poprawmy bug, dodajmy dwa inne, staaaanddardddd 

11. Poza standardowym narzekaniem na "zero shooty" (ile razy mozna zwracac uwagę ze nie działa detekcja/obliczanie trafień tak jak powinna)  Drugie to MM i pojawiajace sie teamy z 5 skautami/Spg na strone.  Trzecie to nierówne traktowanie czolgow tego samego tieru. Sa czolgi na swoich tierach nie nadające się w zasadzie do niczego (amx 40) lub tez na odwrót z ogromna przewaga nad  innym (t18)i. Ostatnia spr to mala popularnosc niemieckich 10tek HT. Nie podoba mi sie ze przy ogólnym wzroście dmg/pen każdorazowo po nowym patchu znaczenie posiadania w zespole  mausa/e100 jest coraz mniejsze ktore w zaden sposob nie sa buffowane mimo ze samo WG nawalo je superciężkimi

ad2. hard-cap scoutów i przypięcie etykietki niektórym LTkom, że są scoutami w 8.6
ad3. o gustach, tudzież charakterystykach sie nie dyskutuje :) Jeden czołg ma takie zalety, a drugi inne. Wszędzie znajdzie się jakiś czołg, który ssie na maxa i po prostu trzeba go przejść.
ad4. HT - paczaj na patch 8.6, będą zmiany ^^ 

4 komentarze:

  1. pytanie czy zrobią coś z SuperP bo na razie jak te goold amo psuje zabawę - z tego co czytałem to SP był ciężkim czołgiem, a na meda to wydaje się być wolny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś wyczytałem iż SP byłby sklasyfikowany jako czołg ciężki tyle że zabrakło mu 20kg(albo 100kg)do tej klasy a tak poza tym to zwykły med z nałożonymi stalowymi płytami ale to pewnie każdy wie :P

      A co do gold ammmo to dobra sprawa jest np w amx 40 można wtedy coś zdziałać...

      Usuń
  2. Boję się, że mój post na oficjalnym forum WoT zostanie skasowany więc daję go tu: http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/226414-nowe-boty-afki-to-juz-jest-masakra/page__st__120__pid__4826520#entry4826520


    A tu jego treść:

    Tak się zastanawiam.
    Czy ludzie jeszcze umieją łączyć fakty i dochodzące informacje?
    Czy umiejętność logicznego myślenia kompletnie zanika? To wynik chyba tych "reformowanych" matur.

    Ludzie!
    BOTY nie znikną z map World of Tanks, bo część z nich jest najprawdopodobniej autorstwa samego WG (jakiejś "firmy-córki"), lub firmy dobrego "znajomego" koleżków z WG.
    Dowód?
    A proszę bardzo:
    http://www.tankleader.com/#plans


    [quote]4€ 1 MONTH
    SESSION
    1 Session - 1 Month
    All WoT Maps supported
    All WoT Tanks supported
    WoT Premium or Gold needed
    Easy, one-click setup[/quote]


    Co tu widzimy?
    Ano to, że skrypt botujący jest sprzedawany w abonamencie na określony czas i ABY MÓGŁ DZIAŁAĆ KONIECZNE jest posiadanie wykupionego KONTA PREMIUM lub dużej ilości GOLDa dla danego konta WoT.

    Co to znaczy?
    Ano tyle, że "ręka rękę myje" - WG dostaje swoją niemałą REGULARNĄ "działkę-haracz" za umieszczenie bota na polach bitew i świadczy to o dwóch sprawach:

    - boty nie znikną z WoT! bo przynoszą ZYSKI WarGaming.
    - WG jest autorem części skryptów botujących i/lub świadomie zezwala na ich obecność

    EDITH:

    Zwróćcie też uwagę, że firma sprzedająca usługę skryptu botującego zarabia w zasadzie promil tego co WarGaming. Abonament na miesiąc działania bota to zaledwie 4 euro, ale żeby ten bot działał trzeba wykupić miesiąc premki a to kosztuje DUŻO DUŻO WIĘCEJ. Tak więc "alfons" kosi lwią część profitów.
    Czy wobec tego faktu nadal Wam się wydaje, że WG wyeliminuje BOTy z gry?????

    EDITH 2:

    Commanda Latina - zajmiesz stanowisko w tej sprawie i powiesz naszej społeczności co nieco na ten temat? Czy raczej wzięłaś już zmiotkę i brudy pójdą "pod dywan"? Wiesz, reprezentowanie firmy parającej się "stręczycielstwem" raczej nie jest powodem do szczególnej dumy...

    EDITH 3:

    Co przemawia za tym, że firma sprzedająca usługę BOT'ów do WoT z linka wyżej jest powiązana z WG?
    Otóż to, że:


    [quote]€ 25
    UNLIMITED SESSION
    1 Session - Lifetime
    All WoT Maps supported
    All WoT Tanks supported
    WoT Premium or Gold needed
    Easy, one-click setup[/quote]


    Firma sprzedająca skrypt botujący zarabia JEDNORAZOWO 25 euro i tenże skrypt będzie wówczas działał NON-STOP,
    i teraz UWAGA:
    pod warunkiem WYKUPIENIA KONTA PREMIUM w GRZE lub ekwiwalentu w GOLDzie na czas działania BOT'a.
    Brak haraczu dla WG spowoduje, że skrypt botujący nie będzie działał!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak myślałem "polskie" świnie z "community" skasowały powyższy post mimo, że nie zawierał wulgaryzmów ani innych treści łamiących regulamin, czy dobre obyczaje...

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.