wtorek, 30 kwietnia 2013

Q&A 30.04.2013

- patch 8.6 wyjdzie w czerwcu (przynajmniej na serwerze RU)
- nie ma żadnej różnicy między jakością pancerza przedwojennego, wojennego i powojennego
- nadchodzą zmiany w modach; odnośnie hacków, które pokazywałem; ktoś zaproponował wprowadzenie certyfikacji modów
- SerB odnośnie graczy, którzy są w stanie zarobić tierem V strzelając ze złotej amunicji: "Dobrzy gracze mają prawo nie tracić kredytów podczas strzelania złotem. Natomiast Ci gorsi muszą, albo starać się bardziej, albo po prostu nie strzelać goldem" 
- jeśli niedawno wyrzuciłeś załogantów, nie odzyskasz ich nawet mimo wprowadzenia opcji odkupienia załogantów, ponieważ serwer nie przechowuje takich danych
- Q:"Kiedy wprowadzicie lepiej odwzorowane modele czołgów?" A:"Chcesz realizmu? Dołącz do armii."
- nie zostaną wprowadzone szkolenia załogi na 100% za srebro
- jeśli doświadczasz laga przy przełączaniu się z trybu snajperskiego do arcade'owego i odwrotnie, jest to wina twojego komputera
- możliwe że zostaną wprowadzone dodatkowe osiągnięcia związane z walkami w kompaniach
- pod względem statystycznym tier X Chińczyków radzi sobie świetnie
- historyczne bitwy już wkrótce; hardcore mode? "Chcesz hardkoru? Dołącz do armii."
- głównym problemem przy wprowadzeniu map większych niż 1x1 są gracze ze słabszymi komputerami
- Ersatz Panther dostanie amerykańską gwiazdę, zamiast niemieckiego krzyża
- US TD Hunter nie zostanie wprowadzony

6 komentarzy:

  1. 'jeśli doświadczasz laga przy przełączaniu się z trybu snajperskiego do arcade'owego i odwrotnie, jest to wina twojego komputera' - przecież zawsze jest to wina naszych komputerów.


    'głównym problemem przy wprowadzeniu map większych niż 1x1 są gracze ze słabszymi komputerami' - chyba jeszcze nie mają dość kasy ktorej i tak duzo natrzepali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy mozliwosc wylaczania tego typu bitw, tak samo jak jest wz tym porazkowym atakiem/obrona

      Usuń
  2. Gram na bardzooo low-endowym komputerze i powiem że rację mają gdyż przechodząc w tryb snajpierski komp musi wszystko 'znów' wyrenderować, a jeśli chodzi o mapy to ledwo co się wgrywają szczególnie te co najwięcej jest drzew. Giera sama w sobie jest nieco wymagająca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też gram na low-endzie ALE nie ma to nic do rzeczy - jak napisał kolega, wina tkwi w oprogramowaniu. Tak się składa że jest mod który tego laga związanego z przełączaniem się w tryb snajperski usuwa. WG nie potrafi załatwić tej sprawy, a moderzy umieją. Nie tylko tej zresztą, jak by poszukać to by co najmniej kilkanaście innych podobnych przypadków dało się wydłubać.

      Usuń
  3. Nie, ona jest po prostu słabo zoptymalizowana.

    OdpowiedzUsuń
  4. "jeśli doświadczasz laga przy przełączaniu się z trybu snajperskiego do arcade'owego i odwrotnie, jest to wina twojego komputera" tak jak i winą mojego kompa są spadki z 60 fps do 20 fps, jakoś w innych wielkich produkcjach takiego problemu nie mam. Inni jakoś potrafią ale nie wy, po co się w ogóle było pchać w ten silnik w erze gdy procesory 2 rdzeniowe już były standardem. Ciekawe czy ten ich prezesiu słyszał o czymś takim jak zarządzanie strategiczne.

    johny181

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.