- historycznie, trzecim członkiem załogi T-80 był celowniczy
- stary mechanizm tracerów (gdzie można było zobaczyć smugi niepodświetlonych wrogów) nie powróci
- deweloperzy mają spory zapas pomysłów dotyczących optymalizacji gry na kolejnych parę lat
- wszystkie działa SPG zostaną kompletnie przebalansowane, nie wykluczając także wprowadzenia nowych dział
- oficjalny 'noobmeter' od WG jest zaplanowany do implementacji w przyszłości
- planowane jest zaimplementowanie funkcji przenoszenia załogi z czołgu premium, do czołgu regularnego (i odwrotnie) za pomocą jednego kliknięcia
- KV-1S jest dobrze zbalansowany
- prędkość maksymalna Obj.261 (zbudowany na podwoziu IS-7) nie zostanie zwiększona
- możesz mieć tylko 3 walki pod rząd będąc na samym dole tabelki, MM wymusza na 4tej bitwie, abyś był czołgiem topowym lub gdzieś pośrodku tabelki
- w przyszłości, będzie możliwe odzyskanie przypadkowo wyrzuconej załogi; jak na razie nawet support nie jest w stanie przywrócić poprzedniego stanu załogantów
- zasady kar za TK będą zmienione, właśnie trwają nad tym prace
- możliwe, że średni dmg na bitwę zostanie oficjalnie wprowadzony i będzie widoczny w profilu danego gracza
- nowy filmik ukazujący tajniki mechaniki WoT'a pojawi się wkrótce
- SerB stwierdza, że problemem we wprowadzeniu T-62A było to, że niektóre z jego parametrów były za dobre, a niektóre niewystarczające. Poza tym czołg był zbyt nowy, jednakże wszystko skończyło się happy endem i SerB jest zadowolony z obrotu spraw
- maksymalne wychylenie działa w grze to 45st, wtedy pocisk artyleryjski leci najdalej. Np. jeśli arta stoi na wzgórzu nachylonym pod kątem 30st, to wychył działa wyniesie maksimum 15st
- deweloperzy nie oglądają bugów wrzuconych w formie filmików na youtube
- co do dział SPG używających ładunków dwuczęściowych (osobno pocisk i ładunek wybuchowy); rozważane było wprowadzenie możliwości zredukowania materiału wybuchowego w celu nadania pociskom bardziej stromej trajektorii lotu pocisku, jednakże pomysł zarzucono
- nie było T-44 z 1941 r., istniał tylko projekt A-44
- Object 430 nie będzie wprowadzony jako Sowiecki 8 tier
KW-1S dobrze zbalansowany? Czołg który na tier6 ma prawie taki sam dmg jak medy tier10 (od niektórych nawet większy), który bez problemów przebija wszystkie czołgi do tier7 włącznie (a z niektórymi 8 tez nie będzie problemu), jest szybki, ma rykoszetującą wieże... W ogóle nie jest broken, nic a nic...
OdpowiedzUsuńDokładnie! 122-ka na KW-1S jest tak historyczna jak czołgi w starożytnym Rzymie.
UsuńTo kupcie sobie tą OP 122-kę i koście wszystkich jak leci ;-)
UsuńJa lubię mojego 1S. Płaci za wszystko miękkim kadłubem jak T34.
Mam KW-1S wcale nie ma aż tak miękkiego kadłuba. Jak na swój tier to jest średnio. Poza tym WG ma tendencje do robienia małych pagórków gdzie tylko się da, więc schowanie kadłuba i wystawienie samej wieży nie jest jakimś dużym problemem.
Usuń