- cofnęliśmy większość zmian w systemie kamuflażu z pewnymi wyjątkami:
- buff siatki i kamuflażu wizualnego zostaje
- współczynniki camo dla niektórych pojazdów będą zmienione (wedle rozmiarów)
- współczynnik camo krzaków zostanie zmniejszony o 20% (a nie trzykrotnie, jak na teście)
- bug związany z niewyświetlaniem się pojazdów na otwartej przestrzeni został znaleziony i naprawiony, na teście #2 będzie już ok
- mechanizm odpowiedzialny za dynamiczne tekstury (ich jakość ulega zmianie w zależności od FPSów), będzie przetestowany na teście #2; na teście #1 mechanizm ten był wyłączony
- podskok dynamicznej kamery po strzale, zostanie zmniejszony (na teście #2)
- efekty dźwiękowe zmienią się diametralnie na T#2
- działa SPG już nie będą dalej nerfione w 8.6. Zwiększona celność nie będzie usunięta.
- decyzja odnośnie SPersh'a będzie ogłoszona później
- celność pojazdów (oprócz art) wzrosła średnio o 5%
- dev'si rozważają usunięcie podskoku celownika po strzale w trybie snajperskim
- nowe dźwięki, oznaczające trafienie naszego czołgu, przypadły do gustu połowie testujących
- exploit'owanie polegające na strzałach zza dwóch krzaków zostaje, ale już jest przygotowany fix i wkrótce zostanie wprowadzony
- statystyki serwera testowego nie potwierdzają opinii niektórych graczy, że tak naprawdę arta dostała buffa; celność i dmg art zmalał
- nowe dźwięki silników i wystrzałów nie pojawią się prędko, ale WG już nad nimi pracuje
- zmiany współczynników camo pojazdów są powiązane z ujednoliceniem ich metod obliczania oraz zależnością od wielkości danego pojazdu - wcześniej niektóre pojazdy miały współczynniki w ogóle nie związane z rzeczywistością, nie bazujące na ich rozmiarze
- dev'si zastanawiają się nad wprowadzeniem dodatkowej funkcji osłony PO: zwiększenie szans na przeżycie załogantów i modułów po otrzymanych obrażeniach z pocisku HE, o 20-30%
- zwiechy na drzewku rozwoju zostały wyeliminowane w patchu 8.6
- wg Storma, Francuska prem arta nie została znerfiona
- wg Storma, Francuska prem arta nie została znerfiona.
OdpowiedzUsuńNie, w ogóle. Po prostu została zjebana.
Zjebana??? Nie rozumiem dlaczego to tak delikatnie ująłeś....
Usuń- zwiechy na drzewku rozwoju zostały wyeliminowane w patchu 8.6
OdpowiedzUsuń???
o co chodzi?
Pewnie chodzi o błąd sterowników nvidii
UsuńChodzi o to, że w garażu (na teście) często przy zmianach pojazd/moduł/cokolwiek pojawia się ta "zębatka" i trzeba kilka sekund czekać na reakcję.
OdpowiedzUsuńHmm frnacuska arta dostała nerfa automatycznie będac wrzucnona na tier 5 i wg rozpiski bezie walczyła z max 8 tierem, co jest paranoją, bo nie dalej jak wczoraj zaliczyłem z 7 dingów od kw1... celowałem w bok...
OdpowiedzUsuńOgólnie zmiany na plus w stosunku do testu 1.
OdpowiedzUsuńMam nadzieję że nie będą się powtarzały się sytuacje jakie miałem wczoraj: "po uderzeniu w drzewo straciłem 500hp po czym okazało się że to był niewidzialny BatChat ;)"
,,- działa SPG już nie będą dalej nerfione w 8.6. Zwiększona celność nie będzie usunięta."
OdpowiedzUsuńA co arcie zwiekszyli celność? eeee
Mam nadzieje, że w wersji koncowej jednak ja troche poprawia bo to co jest obecnie to jakaś masakra...
Dziś pograłem G.W. E 100.
OdpowiedzUsuńZ czekoladą jeszcze można sobie pograć.
Bez czekolady to już zaczyna się koszmar: (może to tylko przypadek "statystyczny") seria 7 porażek, 4 bitwy z zero dmg (wszystkie strzały dużo dalej od środka), 50% losowań w mieście, średni zarobek bez premki minus 30k.
Co zauważyłem, że nie opłaca się czekać na zwężenie celownika. Jak nam gra "wylosuje" że trafimy w środek to trafimy, jak nie, to i tak czy będzie kółko zawężone maksymalnie (i tak jest olbrzymie) czy też nie, w nic się nie trafi. I jeszcze ten czas przeładowania. Koszmar.
Dla artylerzystów to wygląda jak bieda z nędzą przez wieś pędzą.
aaa
Sprawdził ktoś co się stało z zapasami gold amo na serwerze testowym?
U mnie brak jakiegokolwiek gold amo. Poza tym wzrosła znacząco jego cena np. do e100 z 4,8 do 6k.
Czyżby WG miało zamiar nam wysprzedać zapasy złotych pocisków wraz z wprowadzeniem patcha?
Zmniejszono za to o 50% cenę niektórych materiałów eksploatacyjnych dostępnych za golda.