- ktoś zapytał Storma, czy ostatnie wydarzenia na Cyprze (przywłaszczenie przez rząd 10% wartości depozytów bankowych) miały bezpośredni wpływ na Wargaming, odpowiedział: "to nie jest pytanie do programistów" - większość firm/bogatych rosjan trzymała tam swoje pieniądze, jako iż Cypr był "rajem podatkowym" - trololo - planowane są nowe moduły, które mogą pojawić się w przeciągu roku (chodzi tutaj głównie o większy wybór np. dział), może także pojawić się zupełnie nowa kategoria modułów - dmg od splash'a jest obliczany z dmg pocisku (nie jest on wliczany do potencjalnych uszkodzeń, ponieważ jest on obliczany jako drugorzędny) - obecne arty 8 tieru mają być przeniesione na tier 9 albo 10 (jednakże obecnie rozważany jest tylko tier 10 jako docelowy; tier 9 jest niejako buforem w przypadku, gdy obecne arty 8 tieru okażą się za słabe na tier 10) - wg Storma to nieprawda, że tylko jeden algorytm odpowiada za wszystkie elementy losowe w grze (uszkodzenia, penetracje itp) - kto dostanie fraga jeśli strzelamy do czołgu równocześnie? Ten którego strzał serwer obliczy jako pierwszy - wartość kamuflażu nie zmienia się w zależności od pozycji pojazdu, jest taka sama dla pojazdów widocznych od frontu, jak i z boku - Wargaming nie używa inteligentnego algorytmu, który ustalał by wartość kamuflażu na podstawie wielkości obiektu. Zamiast tego jest ona z góry określana przez programistów dla każdego pojazdu - "dodatkowy pancerz/ekran kumulacyjny" jako nowy moduł wyposażenia potwierdzony, chodzi tutaj np. o niemieckie osłony boczne schürzen ^^
W najbliższej przyszłości, nasz mały piździk, T-50-2 zostanie zastąpiony przez czołg MT-25. Powodem tego stanu rzeczy jest to, iż większość pojazdów w WoT jest zbliżona swoimi charakterystykami do swoich rzeczywistych odpowiedników. Jednakże zdarzają się wyjątki, takie jak właśnieT-50-2 - który jest niekwestionowanym liderem jeśli chodzi o łamanie prawfizyki. Zresztą powyższe dotyczy także T-50, który także odbiega znacznie od swojego pierwowzoru. Bynajmniej prawdziwy T-50-2 produkowany w fabrykach Kirova był w rzeczywistości przeciętnym czołgiem, natomiast w grze pełni rolę... motocykla. Ostatecznych statystyk nowego czołgu nie znamy w 100%, ale najprawdopodobniej wiele się nie zmieni oprócz samego modelu. MT-25
Jak na razie specyfikacja z wiki jest identyczna jak T-50-2, ale poczekajmy na ostateczne zmiany. Z innych plotek wynika, iż można będzie na nim montować działa 76mm, atakże S-31. Silnik to KV V-2K (600 km), co przy 25 t jest całkiem niezłym wynikiem. Pancerz prawie identyczny jak w T-50. Najprawdopodobniej istnieją dwie opcje wprowadzenia zmian: I opcja - T-50-2 zostaje, a MT-25 ląduje na 6 tierze II opcja - model T-50-2 znika, a jego miejsce zajmuje MT-25. Przy czym II opcja jest bardziej prawdopodobna.
Zresztą ostatnio coś kombinują z linią scoutów, wiedzcie że coś się dzieje!
"Chroń swoje hasło" Nic trudnego, trzeba po prostu zmienić swoje hasło na bardziej skomplikowane i na konto wpada250 złota. Nowe hasło musi mieć co najmniej 8 znaków i zawierać cyfry oraz zarówno wielkie, jak i małe litery. Oczywiście tylko dla pierwszej zmiany hasła ^^ Teraz czekamy na taki event na EU.