Tylko że na różnych forach (wersje językowe) są różne mody wywalane, bo to zależy od widzimisię moderatorów, a WG umywa od tego ręce... Będzie źle. Na starcie chyba lepiej wywalić wszystkie mody i poczekać, aby zobaczyć co się stanie.
podajcie mi jakiś oficjalny komunikat z WG jakie mody są zabronione bo z tego co wiem to zabronione mody są przez moderatorów, itd. (może się mylę to proszę o oświecenie mnie)
mati masz racje ale nie rozumiem czemu jest nie dozwolony. Przeciesz mod z modulami 3d nie jest jak by to określić prawdziwy jakoś hit zone działa na podobnej zasadzie pokazującej moduły członków załogi i jest legalny. No chyba że czołg jest przezroczysty ale co w tym jest nie legalnego? Rozumiem krzaki ,laserowe celownki a to w czym ma pomóc nielegalnie?
Musisz pamiętać że trafienie w WoT w czołg to nie koniec,następnie pocisk wędruje dalej przez tank,więc teraz celując w hitzona zaznaczonego na fioletowy myślisz"magazyn amunicyjny może trafię" a jak by były przezroczyste"jak by strzelić by się przebić przez najwięcej modułów",na wojnie znali czołgiści tylko mniej-więcej modele czołgów przeciwnika(silnik z tyłu ,przekładnia{skrzynia biegów} z przodu,amunicja to gdzieś pewnie koło lufy). Anonimowy sam widzisz że "szklane czołgi" to zbyt duże odejście od norm historycznych .
dla mnie głupotą jest te hit zone grasz dla przyjemności a tu celuj w czołgi pokolorowane (celowniki to inna sprawa) mam pare 10 tierów i nigdy tego nie używałem nawet mój syn co ma lat 12 tego nie chce, bo jak to wygląda, ale ci co grają dla wyników to sobie pakują takie kolorowanki
Kumpel przedwczoraj dostał stałego bana za mody.Informuje iż nie posiadał żadnego z tzw zabronionych.Po kontakcie z suportem otrzymał info iż każda integracja w pliki gry jest zabroniona zgodnie z regulaminem.
Tylko problem jest jak masz mod co wyłącza zbędne efekty (dym z rur wydechowych). Sorry ale jak na Radeon 7970 (OC) gra nie wyciąga mi zawsze 61fps (częstotliwość ekranu) na full hd, to coś jest nie tak z silnikiem.
Jedyne co u mnie zadziało się poza res mods to xvm bezpośrednio w // dodanie systemu żarówki w //res/(dodanie dźwięku i zmiana obrazka wymaga tego,nie jest to zakazane) wyświetlanie informacji o czołgach podczas bitwy również dodaje plik w //res/(dodawanie plików zależnych od //res_mods/ do //res/ jest dozwolone, pod warunkiem że dodanie takiego pliku nie łączy się z podmianą już istniejącego w tym folderze,tj w moim wypadku po takiej modyfikacji klient podczas aktualizacji sprawdza integralność folderu //res/ i okazuje się ona właściwa, na tyle że nie zmusza do pobierania całego klienta od nowa) Poza tym lista znajdująca się na tej stronie jest poprawna według mnie jak i według SS http://playernotes.pl/2012/01/przeglad-dodatkow-do-gry-world-of-tanks/
Ktoś potrafi streścić czym grożą w tym filmiku?
OdpowiedzUsuńW skrócie "niczym", ale oficjalnie straszą, że gimbazie
Usuńłby pourywają.
Przynajmniej wiadomo, że można używać wszystkich modów dostępnych na oficjalnym forum.
OdpowiedzUsuńTylko że na różnych forach (wersje językowe) są różne mody wywalane, bo to zależy od widzimisię moderatorów, a WG umywa od tego ręce...
UsuńBędzie źle. Na starcie chyba lepiej wywalić wszystkie mody i poczekać, aby zobaczyć co się stanie.
Wszystko dozwolone prócz celownika laserowego i usunięcia textur koron drzew i krzaków
OdpowiedzUsuńpodajcie mi jakiś oficjalny komunikat z WG jakie mody są zabronione bo z tego co wiem to zabronione mody są przez moderatorów, itd. (może się mylę to proszę o oświecenie mnie)
OdpowiedzUsuńOraz przezroczystych textur czołgów(z widocznymi modułami 3d)
OdpowiedzUsuńmati masz racje ale nie rozumiem czemu jest nie dozwolony.
OdpowiedzUsuńPrzeciesz mod z modulami 3d nie jest jak by to określić prawdziwy
jakoś hit zone działa na podobnej zasadzie pokazującej moduły członków załogi i jest legalny.
No chyba że czołg jest przezroczysty ale co w tym jest nie legalnego?
Rozumiem krzaki ,laserowe celownki a to w czym ma pomóc nielegalnie?
Musisz pamiętać że trafienie w WoT w czołg to nie koniec,następnie pocisk wędruje dalej przez tank,więc teraz celując w hitzona zaznaczonego na fioletowy myślisz"magazyn amunicyjny może trafię" a jak by były przezroczyste"jak by strzelić by się przebić przez najwięcej modułów",na wojnie znali czołgiści tylko mniej-więcej modele czołgów przeciwnika(silnik z tyłu ,przekładnia{skrzynia biegów} z przodu,amunicja to gdzieś pewnie koło lufy).
UsuńAnonimowy sam widzisz że "szklane czołgi" to zbyt duże odejście od norm historycznych .
dla mnie głupotą jest te hit zone grasz dla przyjemności a tu celuj w czołgi pokolorowane (celowniki to inna sprawa) mam pare 10 tierów i nigdy tego nie używałem nawet mój syn co ma lat 12 tego nie chce, bo jak to wygląda, ale ci co grają dla wyników to sobie pakują takie kolorowanki
OdpowiedzUsuńKumpel przedwczoraj dostał stałego bana za mody.Informuje iż nie posiadał żadnego z tzw zabronionych.Po kontakcie z suportem otrzymał info iż każda integracja w pliki gry jest zabroniona zgodnie z regulaminem.
OdpowiedzUsuńCzyli modyfikował pliki gry i nie trzymał się samego RES_MOD. Należało się !
Usuńna 100% musiał coś kombinować z res_bw, wszystkie mody powinno się instalować do res_mods!
OdpowiedzUsuńTylko problem jest jak masz mod co wyłącza zbędne efekty (dym z rur wydechowych). Sorry ale jak na Radeon 7970 (OC) gra nie wyciąga mi zawsze 61fps (częstotliwość ekranu) na full hd, to coś jest nie tak z silnikiem.
UsuńJedyne co u mnie zadziało się poza res mods to xvm bezpośrednio w //
OdpowiedzUsuńdodanie systemu żarówki w //res/(dodanie dźwięku i zmiana obrazka wymaga tego,nie jest to zakazane)
wyświetlanie informacji o czołgach podczas bitwy również dodaje plik w //res/(dodawanie plików zależnych od //res_mods/ do //res/ jest dozwolone, pod warunkiem że dodanie takiego pliku nie łączy się z podmianą już istniejącego w tym folderze,tj w moim wypadku po takiej modyfikacji klient podczas aktualizacji sprawdza integralność folderu //res/ i okazuje się ona właściwa, na tyle że nie zmusza do pobierania całego klienta od nowa)
Poza tym lista znajdująca się na tej stronie jest poprawna według mnie jak i według SS http://playernotes.pl/2012/01/przeglad-dodatkow-do-gry-world-of-tanks/