czwartek, 13 czerwca 2013

Q&A 13.06.2013, cz.II

- bardziej realistyczne rykoszety (obecnie, zrykoszetowany pocisk może uszkodzić tylko pojazd od którego się odbił) nie zostaną wprowadzone zbyt szybko, ponieważ dev'si chcą minimalizować obciążenie serwerów
- SerB twierdzi, że nowe mapy są na tyle uniwersalne, że nadają się do gry każdym typem pojazdu
- w przyszłości mniej popularne moduły dodatkowe, takie jak zbiorniki CO2 i mokry magazyn amunicji, także zostaną przerobione podobnie jak osłony PO. Osłony zostały przerobione przy okazji nerf'u art.
- złote pestki nie zostaną usunięte
- za wcześnie, by gadać o charakterystyce 112 - jeszcze nie był odpowiednio przetestowany
- wprowadzone zostaną dynamiczne (w zależności od modułów i umiejętności załogi) charakterystyki czołgów w garażu 
- moduł uszkodzeń działa nie zostanie ujawniony
- szczegółowy model 3D pojazdu (uwzględniający również grubość pancerza) zostanie zaimplementowany w garażu, jednakże położenie modułów wewnętrznych i odległość z jakiej pojazd może być wyspotowany, już nie
- możliwe, że wieża E-100 została przesunięta, aż zanadto - Storm już się tym zajął
- obecna kara expa dla TDków oznacza wolniejsze szkolenie załogi
- Sowiecki MT, T-24 pojawi się w grze jako zwykły pojazd, w kolejnej linii Sowieckiego drzewka

3 komentarze:

  1. Wielki szacun dla Ciebie DoM1N. A na hejterów miej wyjebane. Po prostu zazdrość ich zżera.

    OdpowiedzUsuń
  2. szczegółowe modele 3D - no wreszcie coś fajnego.. (ale powinni jeszcze podać efektywną grubość pancerza)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamiast dodać po jednym slocie na dodatkowe moduły to kombinują, nie wiem jakiego buffa by musiały dostać zbiornik i magazyn żeby ludzie to montowali zamiast wentylacji, dosyłacza, skupia-cza czy optyki.

    Zresztą duża osłona dostała bufa z 15% do 50% a dalej sie średnio opłaca...

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.