czwartek, 9 maja 2013

Q&A 09.05.2013

- chat po zniszczeniu pojazdu nie będzie wyłączony
- w najbliższej przyszłości zostaną wprowadzone premium LTki od IV tieru wzwyż
- rendery/zdjęcia czołgów, które są umieszczane na stronie WoT'a mają niski priorytet
- złota amunicja nie będzie ograniczona do 30% załadunku, ponieważ nie jest to potrzebne
- pomimo, iż jest to jego praca - SerB nadal lubi grać w WoTa dla samej przyjemności
- pomimo, że Object 268 jest zbudowany na podstawie IS-8, to ich kadłuby różnią się znacznie; jednak wszystko jest w porządku, ponieważ WG pomierzyło je w rzeczywistości
 

- konwersja srebra na złoto i premium tanki za srebro nie zostaną wprowadzone

- na polach bitew panuje próżnia, powietrze nie jest odwzorowane w walce; tak więc opór powietrza nie wpływa na pocisk w żaden sposób
- wg dev'sów możliwe jest, aby podczas sprzedaży czołgu pociski nie były domyślnie sprzedawane - jest to możliwe, ale niepotrzebne
- chat pobitewny nie będzie wprowadzony w najbliższym czasie, ponieważ gracze obrażali by się na potęgę po każdej bitwie ^^
- różne pory dnia i efekty pogodowe na mapach powstają już od jakiegoś czasu, ale na razie nie zostaną wprowadzone z powodu braku optymalizacji; pory dnia jeszcze przejdą, ale efekty pogodowe potrzebują dodatkowych efektów
- co do zmian w statach gracza po roszadach w drzewku art - w większości przypadków staty zostaną przeniesione wraz z pojazdem (np. przy podziale KV, staty zostały na KV-1, a nie KV-2)
- w końcu ekrany kumulacyjne będą działały w szczególności przeciwko pociskom HEAT; nie wiadomo jednak kiedy
- grube "błotniki" liczą się jako ekran kumulacyjny, te cienkie niestety nie
- wady SU-122-44? "Celność i czas skupiania celownika"
- Japońskie drzewko dostanie czołgi z okresu powojennego, takie jak STA, STB
- Japońskie działo SPG Type 60 raczej się nie pojawi
- Panzerjäger 35R? "Jeśli zdecydujemy się go wprowadzić, powiemy o tym"
- czołgi podczas bitw nocnych będą używać noktowizorów; najwyraźniej będą one wyposażeniem dodatkowym, ale jeszcze zbyt wcześnie, aby poznać szczegóły
- zasłony dymne zostaną zaimplementowane po optymalizacji efektów
- była to decyzja ekonomiczna WG, aby umieścić Marder'a I (Francuski TD FCM tieru III) w drzewku Francuskim

8 komentarzy:

  1. noktowizory jako wyposażenie dodatkowe:) i połowa teamu nie zabiera ze sobą i ślepi błądzą po mapie do odstrzału:) to może być ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. "- co do zmian w statach gracza po roszadach w drzewku art - w większości przypadków staty zostaną przeniesione wraz z pojazdem (np. przy podziale KV, staty zostały na KV-1, a nie KV-2)"
    Ciekawe, znam gracza który nigdy nie miał T-150, ma go odkryte, KW-3 zrobił przed podziałem KW, a w statach ma 150 bitew na T-150. Jak je zsumuje z obecnym KW-1 to mu wychodzi ilość bitew rozegranych na starym KW.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja grałem tylko IS-4 przed podziałem drzewka a wszystkie staty z niego mam na IS-8 (którym to nie zagrałem ani 1 bitwy po tym, jak w pierwszej bitwie przebijałem go od frontu z Tigera).

      Usuń
  3. mam to samo co wyżej... t-150 nigdy nie grałem a mam staty na nim zamiast na kv-3... oby staty przenosili bo na obj 212 mam nabite ogrom bitew i nie chce by się zmieniło w statach na inny czołg..

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy ktoś orientuje sie jaki SerB ma nick w grze?

    OdpowiedzUsuń
  5. "- na polach bitew panuje próżnia, powietrze nie jest odwzorowane w walce; tak więc opór powietrza nie wpływa na pocisk w żaden sposób" - to w takim razie dlaczego wraz z odległością spada penetracja? Bo obniża się prędkość pocisku - a tą z kolei obniża opór powietrza. Kto udzielał tej odpowiedzi? O_o

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie, jeśli to próżnia to wystrzelony pocisk powinien lecieć do celu z taką samą prędkością, nieważne jak daleko się on znajduje :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.