- drugi test serwer wystartuje 11.04.2013
- nie ma zbyt wielu miejskich map z powodu, iż są one bardziej zasobożerne dla serwera
- mapy azjatyckie (Perłowa Rzeka i Smocza Grań) zostały wprowadzone w celu usatysfakcjonowania graczy z azji
- mapy z zaimplementowanymi warunkami pogodowymi nie zostaną wprowadzone w tym roku
- problemem przy wprowadzeniu walk nocnych jest dynamiczne oświetlenie, a takie oświetlenie zamierza się wprowadzić w odległej przyszłości
- 10 sekundowy czas tonięcia nie zostanie zwiększony
- stary render nie będzie już nigdy więcej optymalizowany
- gra przejdzie zmiany kolorystyczne (o różnego rodzaju filtrach było wspominane wcześniej)
- obecnie, skille kierowcy nie są brane pod uwagę przy balansowaniu pojazdu (wth?!)
- instalowanie tekstur HQ i innych dodatków może obniżyć wydajność gry (orly?)
- jeszcze nie ma wystarczających danych, żeby buffować/nerfić Brytyjskie TDki
- balansowanie pojazdów nie odbywa się automatycznie, jest ustawiane ręcznie dla każdego przypadku osobno
- jest zamierzone, że eksplozja pocisku HE ma tak znikomy efekt na ruch LT
- spaliny nie będą bardziej gęste (tak jak to było przedtem)
- rozkład MM dla T-80 jeszcze nie jest do końca ustalony
- deweloperzy pracują nad usprawnieniem bezpieczeństwa kont WoTowskich; być może nawet będzie istniała możliwość przywrócenia back-up'u np. sprzed złośliwej sprzedaży czołgów, czy wyrzucenia załogantów; ostatnio staje się to coraz popularniejszy proceder
- ups, nie będzie hardcapu (ograniczenia) 3 art na drużynę
- na razie nie jest planowane wprowadzenie (jako sprzęt eksploatacyjny) wysoko oktanowego paliwa diesla dla niemieckich czołgów
- pojazdy z otwartym kadłubem nie dostaną buffa; w odpowiedzi na pytanie, że mają teraz "naturalną' wentylację
- nie ma planów wprowadzenia X tierowego LT
- SU-100Y radzi sobie wyśmienicie (pod względem statystycznym)
- nie będzie zaimplementowanej różnicy między silnikami diesla i benzynowymi (moment obrotowy)
- w patchu 7.0 zostało wprowadzonych 16 stref pancerza dla wieży i 16 dla kadłuba
- kąty ST-1 są historyczne
- jeśli staranujesz przeciwnika z małą ilością HP, stracisz tyle samo HP jakbyś taranował przeciwnika z full HP
- Storm odnośnie patcha 8.6: Przygotujcie się! Ten patch będzie mega. Sporo rebalansowania. Powiem więcej w ciągu miesiąca" - 10 tierowe arty + wiele innych rzeczy
- medal Pool'a nie był wręczany z uwzględnieniem statystyk sprzed jego wprowadzenia, ponieważ było to znacznie trudniejsze do wprowadzenia niż np. odznaczenia za Lwa Synaju
- 10 tierowy Niemiecki TD będzie "Niemieckim koszmarem" i "czymś specjalnym"
- Q:"Będzie koszmarem dla jego właścicieli?" A:"Dla płaczków - na pewno"
- odkryte moduły nie mają wpływu na MM i jego losowania
- drugie drzewko Sowieckich medów? W odległej przyszłości.
- model Sowieckiego premium 7 tieru nie jest jeszcze ukończony
- jeszcze pełno Sowieckich archiwów nie zostało odkrytych
- US premium TD zostanie wprowadzony w przyszłym roku
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.